torstai 2. lokakuuta 2008

Ramadan-raportti

***************************************

***************************************
***************************************
***************************************
***************************************

Ensi vuonna sitten paremmin, jos Jumala suo ja aamen.

Punahilkka

-------------------------------------------------------

Ramadan-raporttini sisältäisi paljon sellaista, minkä voitaisiin tulkita huonoilla asioilla kehumiseksi. Tämän vuoksi olen joutunut sensuroimaan sen. Ajattelin kuitenkin tehdä pienen du'aan eli pyyntörukouksen, jonka kirjoitan tähän blogiin.


Rakas Jumalani, Herrani ja maailman Luoja,
anna minulle anteeksi sitä, etten ole muistanut muistella Sinua tarpeeksi,
anna anteeksi siitä, että olen unohtanut Sinua liian usein,
vaikka Sinä, joka olet kaiken yläpuolella etkä tarvitse minua etkä ketään, et ole koskaan unohtanut minua.

Kiitos, Jumalani, että olet antanut minulle niin usein anteeksi,
ja anteeksi, että aina palaan syntitaakka mukanani,
vaikka olet minua niin monta kertaa jo puhdistanut.

Jumalani, sinä olet todellakin armollinen Armahtaja, armolahjojen Antaja,
antaisitko minulle anteeksi, suojelisitko minua Helvetin tulelta,
suojelisitko minua Helvetin tulelta?
Antaisitko minun nähdä vielä seuraavan Ramadanin,
ja sitä seuraavan ja sitä seuraavan,
kunnes olen tullut uskovaiseksi, Sinua miellyttäväksi palvelijaksi?

Suojelisitko myös minun perhettäni Helvetin tulelta,
sallisitko meidän nähdä toisemme vielä jonain päivänä Paratiisissa?
Jumala, älä anna meidän kuolla muuten kuin sinun palvelijanasi.
Älä anna meidän kuolla muuten kuin sinun palvelijanasi.
Opeta meille Profeettamme (olkoon Jumalan siunaus ja rauha hänen kanssaan) tie, ja anna meille kaikille anteeksi.

Aamen.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

As-salamu aleykum

Jostain syystä tuo Ramadan-raportti olisi voinut olla minun :/ Insha Allah näemme vielä seuraavan Ramadanin ja voimme silloin yrittää kovemmin

punahilkka kirjoitti...

Wa alaikummussalam,

toivotaan tätä kovasti. Aamen. :)

Anonyymi kirjoitti...

Assalamu alaikum!

Niin kaunis ja tarpeellinen du'a. MashaAllah. Piti kirjoittaa ylös asti..Kiitos, että kirjoitit sen tänne!

Khadeja