torstai 12. maaliskuuta 2009

Huono kutsuja

Nauratte minulle,
kun sanon sen olevan huono
silloin, kun se ei teitä miellytä.

Nauratte minulle,
kun sanon sen olevan hyvä
silloin, kun se ei teitä miellytä.

Te voitte nauraa minulle,
koska minulla on huono muisti,
en voi muistaa jokaista kuulemaani hadithiä,
sillä en ole mikään sheykh Al-Bukhari.

Te voitte nauraa minulle,
koska näytän idiootilta,
joka osaa vain toistaa samoja sanoja
perustelematta niitä.

Mutta sanon tämän teille,
rakkaat siskot ja veljet,
jos olen kerran vakuuttunut sen olevan sunna,
se voi olla oikeastikin sunna.

Ja sanon myös tämän teille,
ihanat siskot ja veljet,
tuokaa minulle vahva todiste sitten nähtäväksi siitä,
että se ei ole oikeasti sunna,

Älkää nauratko,
sillä naurunne satuttaa vain itseänne,
älkää suuttuko,
sillä suuttuessanne ette ajattele tekojanne,
älkää iloitko,
sillä tietämättömyys ei ole ilon asia.

Kyllä, minä häpeän huonoa muistiani,
häpeän sitä, etten voi olla hyödyksi kenellekään,
häpeän sitä, ettei minulla ole perusteluja,
mutta siitä huolimatta se saattoi sittenkin olla sunna.

--------------------
Jeeeh, piti kirjoittaa tällainen viimeinen emoteiniruno. :)

Ei kommentteja: